Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Η πεκάτσα απεργεί...


Η πεκάτσα είναι συγκινημένη… H μεγαλειώδης απεργία της 13ης Δεκεμβρίου 2011 με άφησε άφωνη …


Η πεκάτσα αποφάσισε να ακολουθήσει το όραμα του Χρίστου και της Χριστίνας

Αυτόν τον μήνα θα τον γράψει η ιστορία...Ο ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ... 

Το εργατικό κίνημα επιτέλους ξύπνησε... Ξεχύθηκε επιτέλους στους δρόμους η εργατιά της Κύπρου...

Αποφάσισα μέσω του μπλογκ να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου σε αυτό το μεγάλο εργατικό κίνημα...Θέλω να δώσω το έναυσμα για την αυριανή μεγάλη απεργία...

Εμπρός για τη νέα επανάσταση… ΒΙΒΑ ΛΑ ΡΕΒΟΥΛΟΣΙΟΝ.... 

Όχι στην καπιταλιστική κοινωνία που μας πίνει το αίμα...

Να κοπεί το κεφάλι του μεγάλου κεφαλαίου...

Όχι σε μισθούς πείνας που δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε μια Ακούει Βουητόν...

θέλουμε και εμείς Ρέημπαν γυαλί...

Άφηστε ήσυχη την ΑΤΑ, να μεν σας σείρω μια ντομάτα...

Θέλω προσαυξήσεις, θέλω προσαυξήσεις...

Θέλω μονιμότητα, θέλω μονιμότητα...

Θέλω τζιαί εφάπαξ, θέλω τζιαί εφάπαξ...

Εμπρός για ένα κουμουνιστικό-σοσιαλιστικό μέλλον...


Επορώθηκα μόνη μου με τα συνθήματα... 

Η πεκάτσα δηλώνει πανέτοιμη για την αυριανή απεργία... 

>

>

>

>



....και αύριο θα βρίσκεται έτσι έξω από τη βουλή...

3 σχόλια:

  1. Η πεκάτσα μου η σοσιαλίστρια! Μαζίν σου!

    (άσχετο, τωρά που είδα την φώτο σου εκατάλαβα γιατί ο Σιάολος όποτε δεί αξιούριστον λαλεί μου "κοιτά σαν Κύπριος δε μοιαζει αυτος;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @post Babylon : einai to koummounistiko look, signature ...tipou bromoun ta pothkia mou Gia to theathine, pou mpoliazete me brands luxury: Rayban, Louis vouitton Gia na dosi to epithimito apotelesma tou traoulloxorkatou...

    Sigxismeni sieftalitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάμε υπομονή πεκάτσα μου, τζιαι αν συνεχίσουν όπως πάνε σε λίγο θα δεις όλο το Beautiful People και το OK έξω από τη βουλή να διαδηλώνουν για το δικαίωμά τους για ακόμα μία βουιτόν.
    Clyde

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...