Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Μια καρακάξα εσύγχυσε την πεκάτσα...



Πραξούλα Αντωνιάδου Κυριάκου (ακόμα να χωνέψω ότι ΕΚΑΜΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ γαμώτα φτερά μου γαμώ) πριν 5-6 μέρες..."Μα τι μου λέτε τώρα; Θα φύγει ο ξένος επενδυτής αν αυξήσουμε τον εταιρικό φόρο κατά 1% για 2 χρόνια;" !!!!!!

ΑΚΑΤΑΓΝΩΤΑ Πραξούλα μου... Ποιός είπε έτσι πράμα να του βάλω πιπέρι στο στόμα και αγγούρι στον κόλο...Ούλλοι ξέρουμε ότι οι ξένοι έρκουνται στην Κύπρο για να πάν θάλασσα, να αγοράσουν Λευκαρίτικα τζιαί πίσσα Παφίτιτζην, να κάμουν ηλιοθεραπεία, να φαν χαλλούμι τζιαί σουβλάκια τζιαί μετά φέφκουν....

Ποίος άχρηστος είπε ότι οι ξένοι έρχονται για την “σταθερότητα” του φορολογικού μας συστήματος;; ΠΟΙΟΣ;; Ποιος Πραξούλα μου ανοίγει το στόμα του τζιαί λαλεί ότι θέλει;; Ποιός Πραξούλα μου ετόλμησεν να σε αμφισβητήσει;;;

Πραξούλα μου καλή μου, γιατί νομίζεις ότι κάμνεις για το υπουργείο που σου εδώκαν;;; Γιατί Πραξούλα μου χρυσή μου κόρη…γιατί εν μεινήσκεις έσσο σου να κάμνεις πουρέκια, πουρέκκα μου;;; Γιατί Πραξούλα μου αντζιελόμορφη μου ενεκατώθεις με τα πολιτικά;; Ποιος σου έκαμε μάγια τζιαί νομίζεις ότι κάμνεις; Πού πάεις τιτσίρα μες τα αγγάθκια Πραξούλα μου;; Πραξούλα μου κουσιούλα μου γιατί εν καταλάβεις ότι με του νου που κουλαντρίζεις μόνο να γαλεύκεις κουέλλες κάμνεις;;





Πραξούλα μου έκαμα σερφινγκ στο φεισμπουκ σου τζιαί είδα την πιο πάνω φωτογραφία τζιαί θέλω να σε ρωτήσω κάτι… Πε μου αλήθεια … που είδες τον Ερτογάν, εβούρισες πάνω του, αγκαλλίασες τον τζιαί είπες του «αϊ λοβ γιου βέρη ματς πράϊμ μίνιστερ οφ δε νιού όττομαν έμπαϊαρ. Αϊ αμ ε μπιγκ φαν οφ γιού, ε γκρουπη αϊ γούντ σέη. Καν αϊ τέϊκ εϊ πίκτιαρ γουίθ γιου;;;;» . 

Πραξούλα μου...γιού χάβ του αντερστάντ σάμθινγκ...γιού γουίλ νέβερ μπή ε λήντερ...γιού αρ όνλη γκοουτ του μπή ε κλήνερ... 

Θέλω Πραξούλα μου τζιαί κάτι τελευταίο… θέλω να μου υποσχεθείς ότι για το καλό της τηλεόρασης μου (εν νακκουρίν ακριβή) ότι θα κρατήσεις τις δημόσιες εμφανίσεις σου ΣΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ. Και με μίνιμουμ, εννοώ ότι την Πέφτη που σε έδειξαν οι τηλεοράσεις ελπίζω να ήταν η τελευταία φορά... ΕΝΝΑ ΜΟΥ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ Τιβί ΤΖΙΑΙ ΘΑ ΘΚΙΑΟΛΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΛΑ.

Πραξούλα…Πραξούλ…Πραξ….Βλάξ….

5 σχόλια:

  1. MANA MOU MA EN APAGOREFTIKE H NAFTHALINH?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Inta kopela a? Fkainei fotos me tous xenous tzai kortonei me ena xamogelo na!
    Tzeinto xamogelo tis en sanna tzai efkale fotos me ti Vissi sti sinavlia tis!
    Na fantasto oti kouvala panta mazi tis mia fotografiki gia na fkalei pics tzai na tes vallei sto fb? En thelo na to pistepso! Evalan tin ipourgo giati en eisie kanena kalitero a? Tromara mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γυρεύκω το Twitter της Πραξούλλας...ξέρεις το;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. peta pekatsa, peta.
    an je en evrethike kanenas na kraksei tous kistimenous tou DHKO pou etravisan me to GRISTOFKIA je ekaman ton je proedro. ton prismeno wannabe Stalin. 16 mines en polla mialo diastima gia na kamoun ji alles tsioftes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...