Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011

Μια πεκάτσα μες στο χάηγουεη...

Το πιο κάτω είναι απόσπασμα απο την είδηση του sigmalive.com

που θα την βρείτε εδώ.

Ερωτηθείς σχετικά με το χρόνο παράδοσης του αυτοκινητοδρόμου, ο κ. Φλουρέντζου είπε πως η εκτίμηση ήταν ότι η παράδοση θα γινόταν μέσα στον Οκτώβριο του 2012. «Φαίνεται όμως ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα δοθεί στην κυκλοφορία», συμπλήρωσε.


Ο Διευθυντής του Τμήματος Δημοσίων Εργων Αλέκος Μιχαηλίδης επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του Υπουργού Συγκοινωνιών, ενώ απαντώντας στο ερώτημα για το πώς επιτεύχθηκε η επίσπευση του έργου είπε: «Το πώς έχει επιτευχθεί είναι διότι στο συμβόλαιο κατασκευής του έργου υπάρχει πρόνοια ότι σε περίπτωση που η εργοληπτική εταιρεία που θα κατασκευάσει το έργο, κατορθώσει να το παραδώσει νωρίτερα θα τύχει κάποιας ανταμοιβής. Αρα, αυτό ήταν ένα κίνητρο για τις εργοληπτικές εταιρείες να παραδώσουν το έργο νωρίτερα και να τύχουν αυτής της ανταμοιβής».

Η πεκάτσα έχει κάποιες απορίες προς τους «αρμόδιους» του υπουργείου Σ&Ε.

1. Γιατί δεν εβάλετε που την αρχή μες τους όρους του διαγωνισμού ότι το έργο πρέπει να παραδοθεί τον Δεκέμβριο του 2011;;;  Εν ξέρετε να υπολογίζετε χρόνο ολοκλήρωσης έργων;; Να τα βαώσετε ούλλα τζιαί να πάτε έσσο σας… ΕΝ ΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ που εππέσετε έξω σαΐνια μου ..… Οϊ δέκα μέρες…

2. Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος από τους μαστόρους που φκαίννουν μες τα χάηγουεη μαζί με τον Μίλτο (και πίνουν τον καφέ τους), ποια είναι η επίσημη ημερομηνία έναρξης των εργασιών διαπλάτυνσης του χάηγουεη και πότε άρχισε να δουλεύκει ο Μίλτος;;; Παίζει το ενδεχόμενο ο Μίλτος να άρκεψε 3-4 μήνες πριν την επίσημη ημερομηνία έναρξης;;

3. Παίζει μίζα;; Τς τς τς…

Απαντώντας σχετικά με το ύψος της ανταμοιβής, ο κ. Μιχαηλίδης είπε ότι αυτή ανέρχεται σε εννέα χιλιάδες ευρώ την ημέρα «και σίγουρα μιλούμε για μια μεγάλη ανταμοιβή. Αλλά την ίδια στιγμή, πρέπει να τονίσουμε ότι το δημόσιο εξοικονομεί πολύ περισσότερα λεφτά γιατί μέσα από τις καθυστερήσεις που έχουμε καθημερινά στον αυτοκινητόδρομο, το δημόσιο επιβαρύνεται πάρα πάρα πολύ σε καύσιμα, σε χρόνο ταξιδίου, σε ανταλλακτικά οχημάτων και πολλά άλλα», πρόσθεσε.

Η πεκάτσα συνεχίζει τις απορίες της προς τους «αρμόδιους» του υπουργείου Σ&Ε και προς άλλους αναρμόδιους, ανίκανους κτλ κτλ…

4. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εκάτσετε τζιαί υπολογίσετε ότι το κόστος εν €9.000;;; Που τα καλά τωρά, γιατί δεν μας δημοσιεύετε την μελέτη των λειτουργών σας για να γελάσουμε;;; Φοβάστε ότι θα κλάψουμε;;

5. Και έτσι για να πάω και με το κλίμα των ημερών, μπορείτε να ζητήσετε από τους κυβερνητικούς λειτουργούς να μας ενημερώσουν το ποσό που εξοικονόμησε το κράτος από τη ΜΗ κατασκευή ενός σκέπαστρου που θα μπορούσε να αποτρέψει 13 θανάτους, 60 τόσους τραυματισμούς και δις€ ζημιές;;;  Για να δυσκολέψω λίγο τους ευφυέστατους λειτουργούς  που αρέσκονται στις μαθηματικές προκλήσεις, να τους αναφέρω ότι το κόστος της ανθρώπινης ζωής δεν έχει ακόμα υπολογισθεί…

Είμαστε ΟΥΛΛΟΙ για τα παναΐρκα…

7 σχόλια:

  1. pekatsa petas....

    the secret sieftalia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόσεχε πως μιλάς. Αμφισβητείς τον πρόεδρο; Στήνεις λαικά δικαστήρια; Εν είσαι ευέλικτος; Α; Ααα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ, έχω έτσι μια φευγάτη υποψία ότι ίσως, μπορεί, τα κατασκευαστικά συμβόλαια του δημοσίου να περιέχουν και όρο για αναπροσαρμογή τιμών υλικών.


    Τόσα γίνονται, έννεν δυνατόν οι κουμμουνιστές πολυτελείας να μας την τραβούν τζαι έτσι σκέδιο?

    Ήντα χαρκέστε ότι εν μόνο τα €9.000 την ημέρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Patatoullis: Τζιαί λαϊκό ταμ-ταμ στήνω για τον οδοστροτήρα...

    @ Ακκανούρης: Τραβούν μας την τζιαί εν πέρνουμε πρέφα...Ακκάνουν μας μες τα λαιμά ακκανούρη...χαχαααχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...