Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Το ημερολόγιο μίας πεκάτσας

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σήμερα το μεσημέρι είχα τη ‘χαρά’ να ακούσω τον Κάρογιαν να λέει ότι λόγω διαφωνιών με τον πρόεδρο αποχωρεί από την κυβέρνηση…

(Απορία προς το ΔΗΚΟ:  Γιατί δεν είπε κανένας του Καρογιαν ότι έχει 3 χρόνια που διαφωνεί με τον πρόεδρο; - Έτο μόλις το παλικάρι το εκατάλαβεν έφιεν χάλουππα χάλουππα)




Όποτε άρχισα να σκεφτούμε πόσα εγίναν τούτον τον μήνα:


11 Ιουλίου 2011 (Απόσπασμα από το ημερολόγιο μου):
Σήμερα ξύπνησα στις 08:27. Το ξυπνητήρι μου δεν έπαιξε. Εθκιαολίστηκα… Η ώρα στο ξυπνητήρι αναβόσβηνε … Έπεσε το ρεύμα… Με τη γαρίλα στο μάτι πάω στη κουζίνα. Κάμνω ένα καφέ και βάλω Δημόπουλο … Το Μαρί και η γύρω περιοχή έγινε φύλλο και φτερό. WTF?


Στην τηλεόραση λαλούν να μεν καταλιούμε ρεύμα και ότι εν να μας το κόφκουν!!! Μα σοβαρομιλούν;;;;;; Εξύπνησα στο 1960;;;


12 Ιουλίου 2011 (Απόσπασμα από το ημερολόγιο μου):
Είμαστεν ούλοι σοκαρισμένοι 12 ανθρώποι επεθάναν 2 χαροπαλεύκουν και άλλοι τόσοι τραυματίες.. Καρτερούμεν τον πρόεδρο να φκεί να μας πει τι έγινε.. Πρέπει να εσοκαρίστηκε πολλά τζιαι τζίνος γιατί εν εφκίκε να μας πεί τίποτε ακόμα… Ααααα είναι τζιαι πολλή πυρά, το ρεύμα κόφκουν μου το το μεσημέρι…Πρέπει να είμαι στο 1940…


13 Ιουλίου 2011 (Απόσπασμα από το ημερολόγιο μου):
Εχτές την νύχτα άκουσα ότι εν να έχει πορεία… Οπότε πας τις 10 αφού άρχισα και γω να διερωτούμε αν έπαθε τίποτε ο Χριστόφκιας και εν εφκίκε να μιλήσει… είπα να πάω στο προεδρικό να δω τι γίνεται… Τι έμαθα; Έμαθα ότι τα δακρυγόνα μπορούν να σου προκαλέσουν διάρροια… Γράφω που την τουαλέττα τωρά… Είμαι στο 2060;


15 Ιουλίου 2011 (Απόσπασμα από το ημερολόγιο μου):
Εν κανεί που εχτές εσκέφτηκα το σοβαρά να βάλω το κρεβάτι μου μες την τουαλέτα… είπαν με τζιαι ακροδεξιό… Είμαι στο 1974;;;


20 Ιουλίου 2011 (Απόσπασμα από το ημερολόγιο μου):
Που τα αλήθκια… εφάτσισε τους ούλλους η πυρά πας την κκελλέ;;;  Εχτές το ΑΚΕΛ έκαμε εκδήλωση μες στο προεδρικό;;; Είμαι σε άλλο σύμπαν;;;


29 Ιουλίου 2011 (Απόσπασμα από το ημερολόγιο μου):
Εκτός που ρεύμα, που τα εχτές εν έχουμε ούτε κυβέρνηση… απ’ότι λαλούν ούτε λεφτά έχουμε… Το ερώτημα νομίζω είναι που πρέπει να πάω…


 Με βάση τα γεγονότα του Ιούλη έχω κάποιες απορίες προς τον M. le Président …
  1. Καλά καταλάβω το… το συγνώμη εν το γυρίζει η γλώσσα σου… Το «με το συμπάθκιο» εν θα έπρεπε να μας το πεις;;;
  2.  Που επίες στα Παρίσια, τζιαι εβρέθηκες με τον Νικολά, όταν σε ερώτησε «Ce qui s'est passé à Chypre, M. le Président?» (=τι στο θκίαολο επάθετε τζικάτω τζιη ρε γάρε;) τι απάντησες;;;; Passé bien, like Messi!!!! ;;
  3. Επρόσεξα πας την καρέκλα (βλ. φωτο) κάτι έσιει… Τι είναι; Είναι μηχανή για μασάζ;;; Είναι προσωπικό εαρκοντισιον;  Είναι μαξιλαρούδιν;
  4. Έχει κανένα τσιανς με τις κουβέντες που μας έκοψες να ήθελες να μας δροσίσεις; Αν σε επαρεξηγήσαμε να σου ζητήσουμε συγνώμη… ή θεωρείς ότι εννοείται;;;;
  5. Μπορείς σε παρακαλώ να παραιτήσεις τζιαι τον Χριστοφίδη;; Τους άλλους ποτζι ποδά αντέχω τους…
  6. Το πορτρέτο του Λένιν εκατέβασες το;;; (υπενθύμιση: Communism is Soviet power plus the electrification of the whole country.)
Όποιες και να είναι οι απαντήσεις μην ανησυχείτε φίλοι αναγνώστες … τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα πριν αρχίσουν να γίνονται καλύτερα…

Αν νομίζετε ότι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν κάνουν τα πράγματα δύσκολα … απλά περιμένετε μέχρι να προσπαθήσουν να τα λύσουν…


Το μόνο που απομένει για να ελπίζουμε είναι να θυμόμαστε ότι… ότι μπαίνει κάποτε βγαίνει....


Με τις ευχές μου για ένα δροσερό Αύγουστο…


Πεκάτσα…

3 σχόλια:

  1. α ρε πεκατσα άργησες αλλα τα τιτιβισες μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σουρεαλιστική η κατάσταση...εγώ πάντως ετοιμάζομαι για μετανάστευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν φοητσιάρικη η κατάσταση...εγώ ευτυχώς έχω φτερά να πετάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...